Publicitat

Cerca al blog

dijous, 1 de desembre del 2016

Vietnam - Delta del Mekong- Can Tho

El cami cap a Can Tho va ser molt agradable, en un bus espectacular, super comodes i fins i tot amb wifi!
Pel cami vam fer una parada i tot per poder menjar alguna cosa.

(Parada per menjar)

(Autobus de luxe!!!)

La parada de busos de Can Tho no esta al centre aixi que vam esperar una estona a que un dels busos gratuits que fa de llançadera ens portes cap a la ciutat.

(Esperant el nostre torn)

Un cop a la ciutat va tocar buscar hotel, cosa facil ja que la oferta es gran. Ens vam decidir per una habitacio cuadrupele que va sortir a 400.000VDN (uns 17€ pels 4).

Despres d'installarnos vam sortir a donar una voltera per alla a prop, i tot prou be, amb bastanta vidilla.
Ja de pas vam aprofitar per preparar el tour del dia seguent per un dels mercats flotants mes grans del Vietnam, el mercat de Cai Rang. Tampoc va costar gaire ja que a prop de l'hotel una dona ens ho va oferir a 25 dolars pels 4. Es podria haver tret per menys pero a mi em va caure be la dona i com que tampoc va agoviar gaire ens vam decidir per ella. O sigui... que feina feta i ja llestos per sopar!!!

Just al costat teniem un mercat de roba i a tocar un altre de menjar, aixi que la passejada va ser molt agradable i productiva, ja que vam poder sopar una mica de fritanga vietnamita!!!

(Paradetes)

(Mes paradetes)

I aquest ou d'aqui a la foto encara no l'he vist menjar a ningu: son ous que havien fecundat pero que just abans de que nasques el fetus els han trencat, i resulta que.... es menjen el fetus, amb plomes i tot!!!!!

(A veure que es capaç)

(Mes fritanga)

(Paradetes de roba)

Despres de sopar i de pendre algunes birres (jo coco, com no) vam fer un passeig pel front maritim. PEl cami vam veure un parell de vaixells que feien sopars mentre navegaven per la costa amb la musica a maxim volum i tambe un pont bastant "iluminat".

I no vam anar a dormir gaire tard ja que a les 5:30 del mati haviem quedat per començar la ruta amb la barca pel mercat flotant.

Ens vam llevar els 4 prou dignament i a l'hora prevista ja estavem a lloc. Vam fer un curt passeig fins al moll i alla ens vam pujar a la barca amb una dona que no parlava angles pero que si era molt simpatica.

(Tot l'equip dins la barca)

(Amb cara d'adormit encara)

Despres d'una bona estona remuntant el riu vam arribar al mercat!!!
Tants cops que ho havia vist per la tele i per fi estava alla per veure-ho amb els meus propis ulls.
I be... me l'esperava mes gran sincerament. No ho se, pero em va donar l'efecte de que aquell mercat flotant ja no era el que havia estat i que en pocs anys acabaria despareixent ja que tot i que una mica d'activitat si hi havia era molt i molt reduida.
Sigui com sigui va valdre la pena.

(Primeres Barques)

(La cosa s'anima)

(Hi ha moviment)

(Practicant amb la GoPro)

(Esmorzar!)

(Mes vistes aeries)

Al cap d'una estona vam fer una parada "turistica" a una fabrica de noodles. La parada era basicament per guiris pero em va semblar molt interesant i el lloc era prou maco.

(Aglomeracio guiri)

(Fent el "crepe" de pasta d'arroç)

(Tomba i tomba)

(De crepe a noodle en un no res)

(Fent el crepe)

(La cosa ja te forma)

Despres de visitar la fabrica vam aprofitar per menjar una mica i ja de pas veure la vida pasar pel riu i pels pobles que viuen d'ell.

(El camio de les escombreries?)

(El riu no para mai!)

(El Max aprofitant el temps)

(Mes vida)

(Els vietnamites sempre estan alegres!)

Ja portavem 2 hores i pico de volta aixiq ue tocava ja anar tornant, en part pel mateix cami, aixi que vam poder aprofitar per visitar una mica mes el mercat:

(Tot i ser petit es molt maco veure com el riu era, i encara es, part de laseva vida)

(Mes barques)

(Fent negocis)

(Petit del tot tampoc es encara)

(Parada de sindries)

(Repartint cafes)

(Durian!!!)

(Mes cafe)

(Fent cadena a la barca de les carbasses)

I be, el mercat es va acabar aqui, pero la ruta continuava i en comptes de tornar pel mateix cami, el riu gran, la dona ens va portar per tota una series de canals mes petits paralels al gran. Aquell tros va estar molt be ja que entre la calor i la son va ser una estona de maxim relax.

(Jugant amb les ulleres)

(Molt maca la tornada pel riu)

(Maco, maco)

(Petites sorpreses pel cami)

(Calma total)

(Convidats inesperats)

(De que ens la peguem!!!)

(El Max fent de capitá)

(De relax total)

(Mes vida a tot arreu)

(Sempre estan contents)

(Ja a la gran ciutat. Quina pena!!!!)

Ahh, i per cert... aqui al Vietnam hi ha mil coses per menjar, moltes d'elles noves per nosaltres. Una de les mes curioses, per la forma no pel gust, es aquesta:

Quan ho vaig veure no vaig poder evitar provar-ho. De fet... cada dia intento tastar 2 o 3 coses noves que mai he vist; mes no m'atreveixo per que tampoc es plan d'acavar malament pero es que el menjar aqui es una pasada i hi ha mil coses que et sorprenen!!!
Aquesta en concret... que sembla el cap d'un toro od'un diable (per gustos...) no deixar de ser una castanya per dins, o aquest es el gust i la textura que te per mi. I esta negre per que esta cuita aixi que es deixa menjar molt be, tot i que al principi treu un liquit una mica sospitos....

I ja per fi a terra ferma. Tocava mig despedirse: jo volia anar a algun lloc poc turistic per veure com era el Vietnam normal, el Max tornava a Saigon a per la seva moto, i la Txell i l'Emilie anaven directes cap a Phu Quoc on en principi en 2 o 3 dies en tornarem a trovar els 4. A veure com va...

Aixi doncs vam enfilar novament cap a l'estacio de busos i cadascu en va agafar un de diferent cap al seu nou desti!!!!